Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum.
Tomasz Czerwiński ma ponad 10-letnie doświadczenie pracy w agencjach mediowych. Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum, w którym odpowiadał za koordynację i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz rozwój usług i produktów. Zajmował się także m.in. koordynacją obsługi digitalowej Ferrero. Wcześniej pracował w takich agencjach jak: MediaCom, Zenith oraz UM i Initiative. Zajmował się obsługą klientów z różnorodnych branż, w tym m.in.: FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja, AGD. Aktywnie wspierał agencje przy realizacji projektów new business.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.