Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands

Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum.

Tomasz Czerwiński obejmie nowo powstałe stanowisko digital trading directora w grupie Mediabrands. Tym samym po blisko trzech latach Czerwiński wraca do zespołu Mediabrands. Będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym oraz będzie blisko współpracował z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Initiative Junior, Reprise, Matterkind oraz wyspecjalizowanymi zespołami grupy Mediabrands. Dołączy do kilkuosobowego zespołu tradingowego, którym kieruje Krzysztof Badziak, chief trading officer, head of Magna Poland.

Tomasz Czerwiński ma ponad 10-letnie doświadczenie pracy w agencjach mediowych. Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum, w którym odpowiadał za koordynację i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz rozwój usług i produktów. Zajmował się także m.in. koordynacją obsługi digitalowej Ferrero. Wcześniej pracował w takich agencjach jak: MediaCom, Zenith oraz UM i Initiative. Zajmował się obsługą klientów z różnorodnych branż, w tym m.in.: FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja, AGD. Aktywnie wspierał agencje przy realizacji projektów new business.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.