Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day

Szósta edycja wydarzenia odbędzie się już 15 kwietnia, w formule online.

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent - to tytuł Multiscreen Day 2021,. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów prezentujących marketerów, firmy badawcze i domy mediowe, Prezentacje przygotowali m.in, przedstawiciele m.in ARC, Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media.

Pełny program wydarzenia i więcej informacji na: MultiscreenDay.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.