Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
Z branżą związany jest od 14 lat.
Michał Wilczyński będzie odpowiedzialny za bieżące zarządzanie działaniami agencji oraz obsługę kluczowych domów mediowych i klientów. Wilczyński z branżą reklamową związany jest od 14 lat. Ostatnio przez ponad 10 lat związany był z New Age Media, gdzie pełnił funkcję sales supervisora i odpowiadał za obsługę domów mediowych i klientów. Doświadczenie zawodowe zbierał także w AMS w dziale sprzedaży agencyjnej na stanowisku senior sales managera.
Grupa DigitalAd sp. z o.o. to agencja performance realizująca efektywnościowe kampanie digital w Polsce i regionie CEE w oparciu o własne autorskie narzędzie DigitalAd Lab pozwalające na efektywne i transparentne inwestowanie budżetów klientów.
Tomasz Wygnański
787 Artykuły
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.
Komentarze
Artykuły powiązane