Katarzyna Nosowska po raz kolejny w kampanii ING Banku [wideo]

Realizacja: Gong i MullenLowe MediaHub.

ING Bank Śląski (ING Bank) kontynuuje kampanię "Dobry głos dla firm" zachęcającą konsumentów do polecania ulubionych firm w internecie.

- Od kilku lat w ramach akcji "Dobry głos dla firm" zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim, a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Bank przekonuje, że wspiera przedsiębiorców w "odbudowywaniu" ich biznesów po epidemii konkretnymi rozwiązaniami - do tych promowanych w najnowszej kampanii ("Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje"), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy, bank dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

Reklamy są emitowane w telewizji i internecie, a przygotowały je agencja reklamowa Gong i dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.