TVN Media wprowadza Switch_On
To zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.
Jak podaje biuro reklamy, Switch_On jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim klientom biura reklamy TVN Media, dla których elastyczna rotacja komunikatów jest ważnym parametrem.
Pozwala na podmianę spotu siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Spoty można zastępować w 11 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, poziom zachorowań).
- Switch_On daje reklamodawcom możliwość prowadzenia komunikacji reklamowej w telewizji linearnej z zachowaniem elastyczności, którą znali do tej pory z działań w kanałach digital. Odpowiadamy tym samym na jeden z głównych trendów w obszarze nowoczesnej komunikacji w telewizji – mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media.
Zdaniem pomysłodawców architektura produktu odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się partnerzy biura reklamy z takich branż jak retail, e-commerce czy OTC, w przypadku których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest szczególnie istotne. Rozwiązanie Switch_On pozwala im skuteczniej realizować założone cele i trafniej odpowiadać na działania konkurencji w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.
- Liczymy też, że nasze rozwiązanie przekona reklamodawców z branż, które wcześniej komunikowały się głównie w kanałach digital do sprawdzenia efektów, jakie przynosi kampania telewizyjna wsparta możliwościami rozwiązania Switch_On – mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor działu strategii i rozwoju digital.
W nadchodzących miesiącach TVN Media planuje rozwój oferty Switch_On o inne modele zakupu kampanii reklamowych, a także wprowadzenie możliwości korzystania z tego rozwiązania w kolejnych kanałach TVN Grupa Discovery.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.