TVN Media wprowadza Switch_On

To zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.

Biuro reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On – technologię pozwalającą na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej nawet godzinę przed zaplanowaną emisją. Rozwiązanie dostępne jest w formie aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym na kluczowych antenach TVN Grupa Discovery.

Jak podaje biuro reklamy, Switch_On jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim klientom biura reklamy TVN Media, dla których elastyczna rotacja komunikatów jest ważnym parametrem.

Pozwala na podmianę spotu siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Spoty można zastępować w 11 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, poziom zachorowań).

- Switch_On daje reklamodawcom możliwość prowadzenia komunikacji reklamowej w telewizji linearnej z zachowaniem elastyczności, którą znali do tej pory z działań w kanałach digital. Odpowiadamy tym samym na jeden z głównych trendów w obszarze nowoczesnej komunikacji w telewizji – mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media.

Zdaniem pomysłodawców architektura produktu odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się partnerzy biura reklamy z takich branż jak retail, e-commerce czy OTC, w przypadku których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest szczególnie istotne. Rozwiązanie Switch_On pozwala im skuteczniej realizować założone cele i trafniej odpowiadać na działania konkurencji w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.

- Liczymy też, że nasze rozwiązanie przekona reklamodawców z branż, które wcześniej komunikowały się głównie w kanałach digital do sprawdzenia efektów, jakie przynosi kampania telewizyjna wsparta możliwościami rozwiązania Switch_On – mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor działu strategii i rozwoju digital.

W nadchodzących miesiącach TVN Media planuje rozwój oferty Switch_On o inne modele zakupu kampanii reklamowych, a także wprowadzenie możliwości korzystania z tego rozwiązania w kolejnych kanałach TVN Grupa Discovery.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.