Silver Agency - nowa agencja komunikacji marketingowej 50+

Dyrektorem zarządzającym jest Sebastian Kalmus, a właścicielem - One House.

Powstała agencja Silver Agency, która ma być odpowiedzią na potrzeby rynku reklamowego i ma zapewniać zintegrowane usługi komunikacji marketingowej adresowane do konsumentów 50+. Connecting Generations to hasło, które określa kierunek współpracy na płaszczyźnie międzypokoleniowej, wymianę doświadczeń i wspólne działania na rzecz zmian w tworzeniu przekazów skierowanych do osób dojrzałych.

Silver Agency jest agencją założoną w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, której właścicielem jest One House. Dyrektorem zarządzającym nowej agencji jest Sebastian Kalmus. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołami wyniesione z dwóch agencji - ostatnio pracował jako group account manager w Green Parrot, a wcześniej w They.pl. Silver Agency jest agencją komunikacji marketingowej w pełnym zakresie, czyli działa podobnie jak One House tylko w zakresie komunikacji do grupy 50+ w modelu "All for silver marketing". Realizuje pełny zakres projektów komunikacyjnych, łącząc kompetencje domu mediowego i agencji kreatywnej.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.