OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]
Koncept kreatywny powstał w agencji 23Heroes.
- Można robić reklamę, a można też robić takie rzeczy jak "Fanatyk. Historia prawdziwa". To bardzo ciekawy projekt z pogranicza filmu, reklamy, branded contentu. Ważne jest to, że jest to przede wszystkim rozrywka dla widzów i nie jest postrzegana jak reklama. Myślę, że nie tylko fani "Fanatyka" będą mogli z przyjemnością obejrzeć tę krótką serię, w której każdy film w swojej głównej części składa się z długiego mastershota, czyli jednego ujęcie bez cięć. Dokumentalna forma reportażu podbija wiarygodność filmu i na tym właśnie budowany jest komizm - mówi Marcin Dworucha, managing director w F25 Production House.
Koncept kreatywny powstał w agencji 23Heroes. Całość wyprodukował dom produkcyjny F25. Seria filmów ma promować nowe rozwiązanie na OLX - możliwość wypożyczania produktów.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.