OLX przedstawia produkcję "Fanatyk. Historia prawdziwa" [wideo]

Koncept kreatywny powstał w agencji 23Heroes.

OLX rusza z kampanią reklamową, w której nawiązuje do pasty (tekst przypominający opowiadanie, kopiowany i rozpowszechniany przez internautów) zaczynającej się od słów "Mój stary to fanatyk wędkarstwa". Na bazie tej pasty powstał "Fanatyk. Historia prawdziwa", seria filmów, która ma opowiedzieć o  nowej opcji na OLX - o wypożyczalni. Za scenariusz czterech odcinków odpowiadają sam autor oryginału, tajemniczy Malcolm XD oraz reżyser i scenarzysta "Fanatyka" Michał Tylka.

- Można robić reklamę, a można też robić takie rzeczy jak "Fanatyk. Historia prawdziwa". To bardzo ciekawy projekt z pogranicza filmu, reklamy, branded contentu. Ważne jest to, że jest to przede wszystkim rozrywka dla widzów i nie jest postrzegana jak reklama. Myślę, że nie tylko fani "Fanatyka" będą mogli z przyjemnością obejrzeć tę krótką serię, w której każdy film w swojej głównej części składa się z długiego mastershota, czyli jednego ujęcie bez cięć. Dokumentalna forma reportażu podbija wiarygodność filmu i na tym właśnie budowany jest komizm - mówi Marcin Dworucha, managing director w F25 Production House.

Koncept kreatywny powstał w agencji 23Heroes. Całość wyprodukował dom produkcyjny F25. Seria filmów ma promować nowe rozwiązanie na OLX - możliwość wypożyczania produktów.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.