Sylwia Majcher ambasadorką programu "Małe kroki do zero waste" w Aldi Polska

Dziennikarka i edukatorka ekologiczna współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii "1001 powodów, by wpaść do Aldi".

Sieć Aldi rusza z programem właściwego gospodarowania odpadami i niemarnowania żywności, zachęcając klientów do mądrych zakupów i proekologicznych zachowań we współpracy z dziennikarką i edukatorką ekologiczną Sylwią Majcher.

W 2020 r. sklepy Aldi w Polsce poddały recyklingowi 1209 ton opakowań z papieru i tektury, prawie 235 ton samego papieru i tektury, blisko 282 tony folii transparentnej oraz ponad 131 folii kolorowej. Program "Małe kroki do zero waste", do realizacji którego zaproszona została  Sylwia Majcher, ma zwiększyć skalę działań proekologicznych sieci i poziom świadomości społecznej w tym zakresie.

Majcher jest dziennikarką, autorką książek, m.in. bestsellerowej „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku". Regularnie wypowiada się w kwestiach związanych z niemarnowaniem jedzenia, ochrony środowiska i racjonalnego wykorzystywania zasobów planety w gazetach, radiu i telewizji. Pojawiła się ostatnio w wielkanocnej kampanii sieci Aldi "Święta z jajem". Jako gość specjalny pojawi się w kolejnych spotach reklamowych z udziałem Klubu Komediowego w ramach kampanii "1001 powodów, by wpaść do Aldi". Będzie ona prowadzona w Internecie, w tym w social mediach i na YouTube, w radiu, gazetkach sieci i w samych sklepach.

Aldi Polska, część grupy Aldi Nord, prowadzi w Polsce pod szyldem Aldi 168 sklepów.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.