VMLY&R z regionalną kampanią Cheetosów [wideo]

Przez zakup produktów tej marki konsumenci będą mogli pomóc lokalnym organizacjom działającym na rzecz zwierząt.

Marka Cheetos (PepsiCo) zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium: niesienie pomocy zwierzętom. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt. Aby wziąć udział w akcji, należy zarejestrować kod z opakowania w Messengerze lub wziąć udział w challengach (wysłać zdjęcia lub wideo z psem lub kotem albo zagrać w specjalną grę).

Kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a obejmie TV oraz social media, w tym YouTube.  

Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Media dla PepsiCo planuje i kupuje Media Direction OMD.

Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.