Wizerunkowa kampania PZU z Igą Świątek [wideo]

Spoty reklamowe będą emitowane do końca maja w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, rozpoczyna kampanię wizerunkową, w której występuje tenisistka Iga Świątek, ambasadorka marki PZU.

- W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play - mówi Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

- Jesteśmy zawsze blisko, gdy klienci nas potrzebują. To szczególnie ważne w tak niepewnych czasach jak obecne - uzupełnia Michał Lutostański, dyrektor biura marketingu PZU.

Kampania potrwa do końca maja. 30- i 45-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy bannerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy to dzieło reżysera Dobromiła Sudaka. Za produkcję odpowiedzialny był Papaya Films, a planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

Na początku br. PZU podpisało z Igą Świątek trzyletni kontrakt sponsorski.

Maciej Burlikowski 1530 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.