Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka

364 reklamy dla siedmiu różnych rynków powstały w ciągu zaledwie kilku dni.

Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. Zadaniem powierzonym Welcome było stworzenie bannerów HTML5 i wideo w różnych formatach dla siedmiu zagranicznych rynków w siedmiu językach: włoskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, australijskim angielskim, turecki i arabskim. Kreacje w różnych rozmiarach zawierają odmienne komunikaty, jednak opierają się na wspólnym key visualu kampanii.

W efekcie powstały 244 filmy wideo na podstawie ośmiu scenariuszy w czterech różnych formatach oraz 140 bannerów w pięciu różnych formatach z czterema komunikatami. Dzięki metodzie Smart produkcja reklam trwała siedem dni roboczych, a cały proces – wraz z poprawkami i akceptacją – zamknął się w terminie 10 dni roboczych pomimo że zespół składał się tylko z dwóch osób.


Maciej Florek 2250 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.