Welcome Digital w ekspresowym tempie tworzy kampanię dla TikToka
364 reklamy dla siedmiu różnych rynków powstały w ciągu zaledwie kilku dni.
Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. Zadaniem powierzonym Welcome było stworzenie bannerów HTML5 i wideo w różnych formatach dla siedmiu zagranicznych rynków w siedmiu językach: włoskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, australijskim angielskim, turecki i arabskim. Kreacje w różnych rozmiarach zawierają odmienne komunikaty, jednak opierają się na wspólnym key visualu kampanii.
W efekcie powstały 244 filmy wideo na podstawie ośmiu scenariuszy w czterech różnych formatach oraz 140 bannerów w pięciu różnych formatach z czterema komunikatami. Dzięki metodzie Smart produkcja reklam trwała siedem dni roboczych, a cały proces – wraz z poprawkami i akceptacją – zamknął się w terminie 10 dni roboczych pomimo że zespół składał się tylko z dwóch osób.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane