Kantar podpisuje umowy partnerskie

Zgodnie z nową strategią firma badawcza będzie ściśle współpracować z zewnętrznymi partnerami, jak m.in. Insight Shot, IRCenter i Opinion Way.

Jeszcze w 2020 r. Kantar podpisał umowę o realizacji wszystkich badań ilościowych face to face z prowadzoną przez Pawła Ciacka i Annę Ruszkiewicz firmą Research Collective. A w ostatnich miesiącach Kantar nawiązał również stałą współpracę z doświadczonymi badaczami z obszaru badań jakościowych, semiotyki, mystery shopper i design thinking.

Od kilku tygodni Kantar współpracuje na podstawie umów partnerskich z firmami zajmującymi się badaniami jakościowymi Insight Shot, prowadzoną przez Kamilę Janiszek i Marcina Klausa oraz IRCenter prowadzoną przez Katarzynę Krzywicką-Zdunek. Od kilku miesięcy, również na podstawie umowy partnerskiej, współpracuje z M&R Automotive Michała Roszkowskiego, będącą częścią firmy Minds & Roses, w obszarze mystery shopper i loyalty oraz badań i doradztwa dla sektora motoryzacyjnego.

W obszarze user experience i customer journey map oraz  design thinking  firma organizuje warsztaty wspólnie z firmą s360 prowadzoną przez Julię Dziubecką i Grzegorza Młynarskiego.Kantar nawiązał również współpracę z firmami i ekspertami specjalizującymi się w semiotyce i analizie narracyjnej, są to Semiotic Solutions Krzyśka Polaka i Marzeny Żurawickiej oraz Narrative Impact Jacka Wasilewskiego.

Natomiast badania typu shopper i commerce, to obszar, w których rozpoczęto niedawno współpracę z Opinion Way, za której rozwój w Polsce jest odpowiedzialny Piotr Sztabiński. Aktywność marketingową i komunikacyjną Kantara, a także realizację projektów związanych ze zrównoważonym rozwojem wspomagają od połowy 2020 Lata Dwudzieste Mateusza Galicy i Marty Marczuk.

- Nasz cel to dostarczanie klientom wartościowych rekomendacji w sposób, który będzie najlepiej dostosowany do procesów, które na co dzień realizują: kampanii reklamowych, rozwoju innowacji, sprzedaży czy poszukiwania nowych kanałów kontaktu z konsumentem. Wszystkie wymagają bardzo szybkich i trafnych decyzji. Dlatego chcemy się skupić przede wszystkim na analityce i doradztwie, w których nasze doświadczenie i wiedzę w łączeniu danych wzbogacimy współpracą z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach niejednokrotnie wywodzącymi się z Kantara. Ta grupa blisko współpracujących ze sobą podmiotów i ekspertów to badawczy dream team umożliwiający połączenie szybkości, zwinności w dostarczaniu danych z najwyższymi standardami jakości – komentuje strategię Kantara Kamil Michalski, COO.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.