Anna Jarosz-Badziak communications & business directorem w Starcomie

Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu.

Anna Jarosz-Badziak obejmie stanowisko communications & business directora w Starcomie, dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Związana ostatnio z grupą Dentsu, od połowy kwietnia br. rozpocznie zarządzanie jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez Publicis Groupe.

Kariera zawodowa Anny Jarosz-Badziak w branży komunikacji marketingowej rozpoczęła się kilkanaście lat temu i była związana z grupami WPP oraz Dentsu. Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu. Była odpowiedzialna za strategię marki Vizeum oraz realizacje celów biznesowych, relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem w modelu zespołów zintegrowanych wokół obszarów media-kreacja-technologia, oraz za rozwój biznesu. Wcześniej jako media director odpowiadała za współpracę z kluczowym klientem grupy – firmą Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała dla takich reklamodawców jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Sephora, Dior, Pandora czy Calzedonia. Wraz z zespołami, którymi kierowała, ma na koncie nagrody i wyróżnienia przyznane m.in. przez "Media Marketing Polska".

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.