Anna Jarosz-Badziak communications & business directorem w Starcomie
Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu.
Kariera zawodowa Anny Jarosz-Badziak w branży komunikacji marketingowej rozpoczęła się kilkanaście lat temu i była związana z grupami WPP oraz Dentsu. Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu. Była odpowiedzialna za strategię marki Vizeum oraz realizacje celów biznesowych, relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem w modelu zespołów zintegrowanych wokół obszarów media-kreacja-technologia, oraz za rozwój biznesu. Wcześniej jako media director odpowiadała za współpracę z kluczowym klientem grupy – firmą Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała dla takich reklamodawców jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Sephora, Dior, Pandora czy Calzedonia. Wraz z zespołami, którymi kierowała, ma na koncie nagrody i wyróżnienia przyznane m.in. przez "Media Marketing Polska".
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.