Group One startuje ze spółką Grow Now

Zajmie się wprowadzaniem polskich firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Spółkę będzie rozwijać Przemysław Brejwo, head of marketplace.

Group One otwiera nową spółkę. Grow Now zajmie się wprowadzaniem firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Obsługa będzie obejmować wszystkie działania związane z wdrożeniem i działaniem marki w nowym ekosystemie – od kwestii prawno-księgowych i logistycznych, przez strategię sprzedażową i optymalizację działań marketingowych, aż po przygotowanie kreacji. 

Rozwojem spółki w roli head of marketplace zajmie się Przemysław Brejwo, który będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.

– Nad projektem pracowaliśmy od miesięcy, wykorzystując wsparcie i know-how niemieckiego partnera Serviceplan, który jako jeden z pierwszych w Europie od 2015 r. pomaga klientom sprzedawać na Amazonie. Naszą przewagą jest unikatowe na polskim rynku połączenie doświadczenia we wdrożeniach i w skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach z kompetencjami ponad 400 ekspertów od e-commerce, komunikacji, technologii, analityki i mediów współpracujących ze sobą pod jednym dachem – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Za rozwijanie nowych kompetencji odpowiadać będzie Przemysław Brejwo. Od 2009 r. zajmuje się wprowadzaniem polskich e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i platformach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż takich marek jak Urban.City, Wittchen, Cocoglam czy Erko. 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.