Adam Kręgielewski head of strategy & social media w Labconie

Agencja buduje nową strukturę działów.

Labcon wprowadza zmiany w strukturze działów. Obejmują one połączenie kompetencji związanych z mediami społecznościowymi oraz strategicznych w jednym teamie. Na czele połączonych zespołów w roli head of strategy & social media stanął Adam Kręgielewski.

Adam Kręgielewski jest związany z branżą reklamową od 2012 r. W 2018 r. rozpoczął pracę w agencji Labcon, gdzie początkowo objął stanowisko strategy plannera. Przez ostatnie trzy lata odpowiadał za planowanie i realizację działań digitalowych dla takich marek jak: Adidas, Everli, Foods by Ann, Fundacja Podzielmy się, Hochland, Selfie Project, Sephora, Travelist czy Under Armour. Projekty, w których brał udział, zdobywały nagrody i nominacje w konkursach o zasięgu lokalnym i międzynarodowym (m.in. Effie, Mixx Awards, Innovation Awards). W 2019 r. zwyciężył w polskiej edycji konkursu Young Creatives (kategoria media). Należy do grona ekspertów IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych. Jest również wiceprzewodniczącym Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.