AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight
Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.
Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.
Systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight polega na dynamicznej prezentacji obrazu za pomocą światła LED na nośnikach typu backlight. Dzięki podświetleniu elementów grafiki statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej.
Oferta Dynamic Backlight AMS dostępna jest w ośmiu głównych aglomeracjach: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Warszawie. Rozszerzeniu sieci towarzyszy specjalna oferta "AMS dynamicznie", z której klienci mogą skorzystać do końca maja.
Systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight polega na dynamicznej prezentacji obrazu za pomocą światła LED na nośnikach typu backlight. Dzięki podświetleniu elementów grafiki statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej.
Oferta Dynamic Backlight AMS dostępna jest w ośmiu głównych aglomeracjach: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Warszawie. Rozszerzeniu sieci towarzyszy specjalna oferta "AMS dynamicznie", z której klienci mogą skorzystać do końca maja.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane