AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight

Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.

Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.

Systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight polega na dynamicznej prezentacji obrazu za pomocą światła LED na nośnikach typu backlight. Dzięki podświetleniu elementów grafiki statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej.

Oferta Dynamic Backlight AMS dostępna jest w ośmiu głównych aglomeracjach: Trójmieście, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Warszawie. Rozszerzeniu sieci towarzyszy specjalna oferta "AMS dynamicznie", z której klienci mogą skorzystać do końca maja.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.