McDonald's poszerza menu i startuje z kampanią [wideo]

Pracownik McDonald’s o pseudonimie Babcia powraca.

W ofercie śniadaniowej McDonald’s dostępna jest kolejna pozycja w nowym wydaniu – jajecznica zawinięta w McWrapa. Nowa linia dostępna będzie we wszystkich restauracjach, w których obowiązuje oferta śniadaniowa –od poniedziałku do piątku do godziny 10:30 i w weekendy do 11:00.

Rozszerzeniu oferty śniadaniowej o McWrap z jajecznicą towarzyszy kampania marketingowa. Pracownik McDonald’s o pseudonimie Babcia powraca. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję wideo zrealizował Oto Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.