Visa z półtoramiesięczną kampanią [wideo]

Reklamy towarzyszą loterii z nagrodami za ok. 1 mln zł.

Firma płatnicza Visa ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem: "Nie musisz być olimpijczykiem, żeby wygrywać" w telewizji i internecie. Reklamy towarzyszą loterii konsumenckiej, w której użytkownicy kart płatniczych Visa mogą wygrywać nagrody - m.in.: siedem samochodów Toyota C-HR Hybrid, 14 50-calowych telewizorów Panasonic, 35 smartfonów marki Samsung i vouchery na zakupy w sklepach Lidl i AliExpress. Łączna wartość nagród wynosi 960 tys. zł. Po zarejestrowaniu każda płatność kartą Visa uprawnia do udziału w loterii, a płatności na platformie handlowej AliExpress oraz w sklepach sieci Lidl liczą się podwójnie. Realizację loterii Visa zleciła agencji Unique One.

Kampania reklamowa obejmuje emisję 15- i 30-sekundowych spotów telewizyjnych z udziałem Simone Biles, amerykańskiej gimnastyczki, czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej oraz członkini Teamu Visa oraz Marcina Dzieńskiego, wspinacza sportowego, również należącego do zespołu. Akcja będzie także wspierana działaniami w internecie i w mediach społecznościowych, a potrwa do 1 czerwca br.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.