Group One z kampanią dla marki Mini [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Big Love".

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Mini pod hasłem parasolowym "Big Love". Komunikacja dotyczy premiery nowych wersji modeli Mini Hatch i Mini Cabrio.

Kampania (display, social media, performance) została przygotowana przez spółki Group One. Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display i wideo z komunikacją parasolową, jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus ze wsparciem agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.