Intersport - Agata Prorok na czele marketingu, nowy zespół kierowniczy

Zmiany na kluczowych stanowiskach w spółce, w tym dyrektorów ds. oferty produktowej, IT i e-commerce.

Marek Kaczmarek, powołany z końcem marca br. na stanowiska prezesa zarządu Intersport, sieci sklepów z odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym, tworzy nowy zespół kierowniczy (na zdjęciu). Ma się on skupić na ewolucyjnej zmianie modelu biznesowego spółki oraz rewitalizacji kluczowych procesów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania ofertą produktową oraz wdrożeniem nowych platform technologicznych.

Nowym dyrektorem marketingu została Agata Prorok, która w przeszłości pracowała dla takich firm jak Suunto (brand manager), Showroomprive.com (brand manager) i W. Kruk (marketing digital manager). Będzie odpowiedzialna za kierowanie zespołem marketingu oraz wdrożenie spójnej strategii komunikacji marki.

Stanowisko dyrektora IT obejmuje Robert Wiśniewski, który ma ponad 10-letnie na stanowiskach menedżerskich. Zarządzał strategicznymi projektami dla największych klientów z sektora bankowego i finansowego – Alior Bank, Deutsche Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska SA, Santander Bank Polska czy Bank PKO BP.

Funkcję dyrektora sektora e-commerce obejmuje Tomasz Matonóg. Wcześniej w firmie Badura odpowiadał za rozwój e-commerce zgodnie z filozofią omnichannel.

Kolejnym nowym członkiem Rady Dyrektorów jest Paweł Holik, który od ponad 15 lat piastował stanowiska związane z zarządzaniem finansami. Ma także kilkuletnie doświadczenie w branży retail – szczególnie w segmencie sport i fashion. Pracował m.in. dla Marketing Investment Group SA (marki Sizzer, Timberland, 50Style, TXM SA) czy ostatnio OTCF SA (marki 4F, Outhorn), gdzie pełnił rolę dyrektora finansowego.

Paweł Piasecki 658 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.