Wpływy reklamowe TVP spadły w ub.r. o 12%
Jednocześnie jednak publiczna telewizja otrzymała ponad 2,4 mld zł z budżetu państwa.
Według szacunków grupy reklamowej Publicis rynek reklamy telewizyjnej z powodu epidemii COVID-19 zmalał w ub.r. o 10%, do 3,938 mld zł.
Dla porównania wpływy reklamowe Telewizji Polsat wyniosły w ub.r. 1,124 mld zł, o 8% mniej niż w 2019 r.
TVP otrzymała w ub.r. 2,43 mln zł z budżetu państwa. 1,7 mld zł stanowiły rekompensaty ze środków publicznych za ustawowe zwolnienia części osób z opłacania abonamentu RTV za lata ubiegłe, a 330 mln zł wpływy z abonamentu za ub.r. wypłacone przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji (KRRiT).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.