Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread
Obejmuje stanowisko integrated communication managera.
Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication managera w LiquidThread (Publicis Groupe). Ma pięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej, a od dwóch lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako project manager, pracując dla kluczowych klientów agencji. Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku social media specialist obsługiwała marki Kompanii Piwowarskiej. W swoim portfolio ma realizację projektów komunikacyjnych m.in. dla marek: Volkswagen, Hit, Visa, Nationale-Nederlanden.
Teraz w zespole Jarosława Luzara, integrated communication directora, prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, m.in. dla marek: ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl, Essity/Tena. Na nowym stanowisku będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane