Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread

Obejmuje stanowisko integrated communication managera.

Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication managera w LiquidThread (Publicis Groupe). Ma pięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej, a od dwóch lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako project manager, pracując dla kluczowych klientów agencji. Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku social media specialist obsługiwała marki Kompanii Piwowarskiej. W swoim portfolio ma realizację projektów komunikacyjnych m.in. dla marek: Volkswagen, Hit, Visa, Nationale-Nederlanden.

Teraz w zespole Jarosława Luzara, integrated communication directora, prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, m.in. dla marek: ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl, Essity/Tena. Na nowym stanowisku będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.