BNP Paribas z kampanią "Świat Cię potrzebuje" [wideo]

Po raz kolejny bank w reklamach porusza ważne społecznie sprawy.

Bank BNP Paribas rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem: "Świat Cię potrzebuje". Kampanię rozpoczął 22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi, ale jej celem jest przybliżenie i propagowanie Agendy 2030 zawierającej 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju (dokument ONZ z 2015 r.), który dotyczy nie tylko ochrony środowiska, lecz także przemian społecznych – np. likwidacji ubóstwa.

– Dzień Ziemi przypada raz w roku, a powinien być obchodzony każdego dnia i przejawiać się w dbaniu o świat, w którym żyjemy, czego przejawem jest m.in. zmiana zachowań na proekologiczne. Jeśli dziś nie zatroszczymy się o naszą planetę, przyszłość następnych pokoleń rysuje się w ciemnych barwach. Ważna w promowaniu odpowiedzialnych i zrównoważonych postaw jest i będzie rola biznesu – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji, zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.

Elementem kampanii jest uruchomienie na największym w Polsce wyświetlaczu LED na elewacji krakowskiej Tauron Areny "zegara klimatycznego" wskazującego czas, jaki pozostał do tzw. dnia zero, kiedy temperatura Ziemi ociepli się o 1,5°C w stosunku do ery przedprzemysłowej.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych, i w prasie. Nad jej realizacją pracowały agencje Publicis, VMLY&R i dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.