Startuje nowa polska aplikacja Mindy
Działa na szybko rosnącym rynku "mental fitness", na którym dwaj najwięksi globalni gracze to Headspace i Calm.
W Polsce na tym trendzie bazuje nowa aplikacja – Mindy, dzieło start-upu, który wcześniej stworzył Activy. Z tej aplikacji motywującej do regularnej aktywności fizycznej poprzez wyzwania sportowe skorzystało ponad 300 pracodawców, w tym Decathlon, Kross, TVN, Komisja Europejska i miasto Gdańsk. Mindy, podobnie jak Activy, ma dwa modele subskrypcji – dla użytkowników indywidualnych i firm. Wyróżnikiem nowej aplikacji są rozwiązania z obszaru gamifikacji pomagające budować trwały nawyk dbania o dobrą kondycję umysłu. Start-up zachęca firmy do subskrypcji m.in. wynikami raportu Deloitte, z którego wynika, że każda złotówka zainwestowana w zdrowie psychiczne pracowników zwraca się pięciokrotnie.
– Wyobrażam sobie, że za kilkanaście lat medytacja będzie dla ludzi tak naturalnym nawykiem jak mycie zębów. W aplikacji stawiamy na sprawdzone, naukowe podejście do mindfulness i metod budowania nawyku. W ten sposób realizujemy misję firm Activy i Mindy: pomagać ludziom prowadzić zdrowsze i szczęśliwsze życie – mówi Igor Pielas, CEO Activy i Mindy (na zdjęciu).
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.