Cezary Pazura w nowej kampanii Łowicza [wideo]

Za strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency.

Producent dżemów Łowicz (marka należy do koncernu Maspex) wystartował z nową kampanią digital. Zaprosił do niej aktora Cezarego Pazurę.
Filmy składają się z prawdziwych i niewyreżyserowanych odpowiedzi dzieci na pytania dotyczące dżemów
i ich składników w produktach Łowicz. Naturalne odpowiedzi mają podkreślać naturalny charakter kategorii. Kampania potrwa do końca maja i będzie wyświetlana na YouTube i Facebooku.

Za strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency. To kolejny projekt agencji dla marki. Wideo wyreżyserował duet reżyserski Letemknow Sequence.

Katarzyna Kacprzak 519 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.