Łukasz Pytlewski na czele data & tech w GroupM
Jego zespół tworzy obecnie dziewięciu specjalistów łączących kompetencje data science, digital technology, web analytics i programowania.
- Jednym z pierwszych naszych zadań jest technologiczne i badawcze przygotowanie grupy do rzeczywistości cookieless, a w szczególności segmentacja na bazie first party data oraz aktywowanie określonych segmentów użytkowników na platformach zakupowych. Będziemy też intensywnie rozwijać usługi zakupu programatycznego, które bez użycia danych third party zapewnią wysoką efektywność inwestycji - zapowiada Łukasz Pytlewski.
Jego zespół tworzy obecnie dziewięciu specjalistów łączących kompetencje data science, digital technology, web analytics i programowania. Będą oni ściśle współpracowali z Michałem Bogusławem, wieloletnim ekspertem grupy w zakresie technologii pomiarowych digital pracującym na rzecz Wavemakera i GroupM. Łukasz Pytlewski w strukturach GroupM raportuje do Tomasza Piątkowskiego, chief digital oficera grupy.
O nowym podziale ról w Wavemakerze po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM grupa poinformuje w najbliższych dniach.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.