Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gamesecie

Do Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.

Karolina Kisły, związana z Gamesetem od trzech lat, zostaje liderką zespołu sprzedaży i strategii. Do jej obowiązków w roli head of strategy należeć będą nadzór nad pracą zespołu sprzedawców i strategów oraz pozyskiwanie klientów, prowadzenie i nadzór wybranych projektów agencji oraz rozwijanie wiedzy z zakresu strategii w gaming marketingu w firmie. Dodatkowo zaangażowana będzie w reprezentowanie firmy na konferencjach, webinarach i w mediach.

Do nowej head of strategy raportować będą Agnieszka Skuza (junior sales manager) i Jacek Pyszczek (sales manager) oraz trzy osoby, które dołączą do zespołu w wyniku prowadzonej aktualnie rekrutacji. Nowa head of strategy będzie bez zmian raportować do Piotra Bombola, chief strategy officera.
 
Karolina Kisły do Gamesetu dołączyła w 2019 r., pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist. Ma sześcioletnie doświadczenie w branży gaming marketingu, wcześniej zarządzała influencerami, projektami eventowymi i online oraz kampaniami marek nieendemicznych, które stawiały pierwsze kroki w komunikacji do graczy.
Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.