Freundschaft z nowym projektem dla marki Brita

W ramach akcji CSR agencja zorganizowała między innymi współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu.

Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa) opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki wyrażonymi w aktualnej platformie komunikacyjnej "Brita. Lubię ją".

W ramach akcji CSR agencja zorganizowała m.in.  współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Owocem tej współpracy są pierwsze działania edukacyjne realizowane na kanałach marki Brita oraz adopcja jednej z podopiecznych fokarium, której nadano imię Britka. Już niedługo stanie się ona bohaterką akcji #FiltrujemyDlaBałtyku.

 

Katarzyna Kacprzak 519 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.