Stellantis wybiera globalnie Publicis Groupe

Marki należące wcześniej do grupy PSA (Peugeot Société Anonyme) nie będą już obsługiwane przez MediaCom.

Publicis Groupe wygrało przetarg na globalną obsługę mediową koncernu motoryzacyjnego Stellantis. Postępowanie dotyczyło Stanów Zjednoczonych, Kanady i Europy. Przetarg został rozpisany po połączeniu w 2020 r. Fiat Chrysler Automobiles z PSA (Peugeot Société Anonyme) Groupe. Budżet mediowy Stellantis wynosi około 2,4 mld dol.

Obsługą Fiat Chrysler Automobiles od 2016 r. zajmuje się Publicis Groupe, w Polsce jest to klient Starcomu. Z kolei budżet PSA należał do MediaComu, który obecnie traci klienta również na naszym rynku. MediaCom pracował z PSA od 2017 r., a wielkość tego budżetu to ok. 600 mln dol.

Do Stellantis należą marki: Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Lancia, Maserati, Citroën, DS, Opel, Peugeot i Vauxhall.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.