Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemakera
Łukasz Kołdys na czele działu badań agencji.
Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.
Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemakera. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z największych zespołów agencji będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów. Kołdys pracuje dla Wavemakera od blisko 10 lat. Do tej agencji przeszedł z Omnicomu, gdzie przez trzy lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badaczą. W Wavemakerze Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko
wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemakera, a także własnych.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.