Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemakera

Łukasz Kołdys na czele działu badań agencji.

Maciej Kawka (na zdj. z prawej), dotąd dyrektor działu strategii Wavemakera, awansuje do zespołu zarządzającego spółki. Dotychczasowe obowiązki szefa zespołu strategicznego połączy z szerszą odpowiedzialnością za rozwój oferty agencji m.in. w obszarze nowych narzędzi czy projektów badawczych. Kawka pracuje dla Wavemakera, wcześniej MEC, od 2009 r., przeszedł tu wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od media assistanta.
Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.

Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemakera. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z największych zespołów agencji będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów. Kołdys pracuje dla Wavemakera od blisko 10 lat. Do tej agencji przeszedł z Omnicomu, gdzie przez trzy lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badaczą. W Wavemakerze Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko
wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemakera, a także własnych.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.