Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy, w jury Cannes Lions
Ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations, Shortlist Jury.
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21-25 czerwca.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane