Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy, w jury Cannes Lions

Ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.

Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations, Shortlist Jury.
 
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.

International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21-25 czerwca.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.