Kamila Malanowicz pokieruje marketingiem Fundacji Zwolnieni z Teorii

Fundacja zajmuje się angażowaniem młodych ludzi do realizowania własnych projektów społecznych z wykorzystaniem nowych technologii.

W Fundacji Zwolnieni z Teorii zajmującej się angażowaniem młodych ludzi do realizowania własnych projektów społecznych powstał nowy dział marketingu, na czele którego stanęła Kamila Malanowicz.

Malanowicz pracuje w Fundacji od ponad dwóch lat jako brand manager. Odpowiadała m.in. za kampanie „Bądź ich inspiracją” skierowaną do nauczycieli oraz „#CONTRA19” aktywizującą młodzież do aktywności społecznej w czasie pandemii. Obecnie awansowała na stanowisko chief marketing officera. W nowo utworzonym dziale marketingu są także Martyna Fibich, Joanna Chabrowska oraz Emilia Kaczmarek.

Wcześniej Malanowicz pracowała w działach strategii w agencjach DDB, VML oraz PZL. Obsługiwała takich klientów jak: McDonald's, Mondelez Polska, Danone, PZU oraz Johnson & Johnson. Pracowała także w domu mediowym Value Media i Jeronimo Martins. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania, a także Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS. W działania społeczne angażowała się m.in. w organizacjach Toastmasters i Geek Girls Carrots.

 

Paweł Piasecki 658 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.