Marcin Gotowiec szefem zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze
Wieloletni badacz Wavemakera na nowym stanowisku.
Po awansie Łukasza Kołdysa na stanowisko dyrektora Analytics & Insight rolę szefa zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze obejmuje Marcin Gotowiec. Nowy szef zespołu jest z nim związany od dziewięciu lat, zaczynał pracę jako insight specialist, a ostatnio sprawował funkcję insight and business development managera, angażując się także w działania newbusinessowe i strategiczne agencji. Marcin Gotowiec przeszedł do Wavemakera z Millward Brown, gdzie zaczynał przygodę z badaniami marketingowymi.
Gotowiec będzie czuwał nad realizacją badań dla reklamodawców agencji oraz klientów własnych zespołu, a także nad rozwojem narzędzi i produktów badawczych.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane