Marcin Gotowiec szefem zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze

Wieloletni badacz Wavemakera na nowym stanowisku.

Po awansie Łukasza Kołdysa na stanowisko dyrektora Analytics & Insight rolę szefa zespołu badań konsumenckich w Wavemakerze obejmuje Marcin Gotowiec. Nowy szef zespołu jest z nim związany od dziewięciu lat, zaczynał pracę jako insight specialist, a ostatnio sprawował funkcję insight and business development managera, angażując się także w działania newbusinessowe i strategiczne agencji. Marcin Gotowiec przeszedł do Wavemakera z Millward Brown, gdzie zaczynał przygodę z badaniami marketingowymi.

Gotowiec będzie czuwał nad realizacją badań dla reklamodawców agencji oraz klientów własnych zespołu, a także nad rozwojem narzędzi i produktów badawczych.

Maciej Florek 2261 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.