CCC z kampanią Go for Nature

Kampania, której produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, wystartowała 22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi.

22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi, CCC rozpoczęło promowanie linii Go For Nature, w skład której wchodzą buty i akcesoria wyprodukowane w sposób zrównoważony. Produkty posiadają trzy różne certyfikaty, które wskazują na sposób produkcji. Pierwszy, Leather Working Group, oznacza produkty uszyte ze skór pochodzących z ekologicznych garbarni. Z takich certyfikowanych skór uszyte są m.in. buty Lasocki. Water Based PU oznacza, że do produkcji użyto materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych - tą etykietą oznaczono kilka modeli butów Jenny Fair. Recycled Plastic Bottles to materiały powstałe po recyklingu butelek PET, co w dużym stopniu ogranicza produkcję nowego plastiku. Tym certyfikatem oznaczono m.in. akcesoria marki Lanetti.

Linia Go for Nature dostępna jest stacjonarnie w otwartych sklepach CCC, na stronie internetowej oraz w aplikacji marki.

Promocję wspiera kampania wyprodukowana przez CCC wraz z Warsaw Creatives. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz (SameSame), za stylizację odpowiadała Agnieszka Ścibior, fryzury są dziełem Rui Rocha, a makijaż – Wilsona.

Paweł Piasecki 658 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.