KFC wprowadza nowe menu KFC Poké Bowl

Nowość wparta jest kampanią "Poké - Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC".

Restauracje KFC wprowadziły do menu nowość – KFC Poké Bowl. Tradycyjnie jest to ryż podawany wmisce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby.  W KFC rybę zastąpił kurczak w panierce, a danie serwowane jest w ekologicznej papierowej misce. Do wyboru są trzy warianty KFC Poké Bowl: California Sun z awokado oraz ananasem, Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera cheddar i sosu bbq oraz Sweetest Chili z orientalną nutą. Klienci mogą również indywidualnie komponować bazowy składnik - ryż z warzywami, frytki, dodatkową sałatę, a także główny składnik dania: chrupiące Bites, grillowany filet z kurczaka lub grillowany ser Halloumi.

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa "Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC.

Reżyserem filmu jest Katka Michalak, produkcją filmu zajął się dom produkcyjny - Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCann Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.

 

.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.