Paulina Pawińska awansuje w Initiative

Obejmuje stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior.

Paulina Pawińska awansowała na stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior (brand dedykowany Lego). Tym samym poszerzyła obszar, za który jest odpowiedzialna, o kolejne rynki. Obecnie pod jej opieką jest 17 państw. Bezpośrednio raportuje do Adrianny Stępniewskiej, head of Initiative Junior REEMEA.

Pawińska z agencją Initiative związana jest od siedmiu lat. Zaczynała w dziale digital, w którym odpowiadała za realizację kampanii online wszystkich aktywnych klientów Initiative, w tym m.in. BMW, Orange, Tchibo. Na początku 2018, w ramach pierwszej edycji FLITE Mobility, przez kilka miesięcy poznawała specyfikę pracy w Global Teamie Initiative London. Wtedy jako digital director pracowała w globalnych teamach klientów: Carlsberg i Destination Canada. Po powrocie do Polski jako group account director stanęła na czele zespołu client service obsługującego Lego i Carlsberga. W 2019 r. pod jej skrzydła trafiły dodatkowe rynki Lego, czyli Ukraina i Bałtyki. Pracę w branży reklamowej zaczęła w 2008 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Havas Media, Zenith czy Codemedia.

Maciej Florek 2272 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.