Ipsos, Kantar i PBS zrealizują dla KIM badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów
Obejmie ponad 60 tys. respondentów.
Badanie rozpocznie się w tym miesiącu, będzie realizowane na losowej próbie ponad 30 tys. gospodarstw domowych i weźmie w nim udział ponad 60 tys. respondentów. Jego celem jest stworzenie kompleksowego obrazu konsumpcji mediów w Polsce. Projekt Równolegle powstanie hybrydowy, telemetryczny Panel Walidacyjny z 3 tys. panelistów oraz dziesięciotysięczny Panel Trendów. Badanie będzie miało charakter ciągły.
- To punkt zwrotny w polskich badaniach mediów i jeden z najbardziej kompleksowych pomiarów jednoźródłowych na świecie. Dzięki niemu reklamodawcy, nadawcy i domy mediowe zyskają niebawem zintegrowaną wiedzę o zachowaniach audytoriów radia, telewizji i internetu, która dotąd nie była dostępna - przekonuje Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.