Ipsos, Kantar i PBS zrealizują dla KIM badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów

Obejmie ponad 60 tys. respondentów.

Krajowy Instytut Mediów (KIM), powołany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, państwowego regulatora rynku radiowo-telewizyjnego, wybrał trzy firmy badawcze: Ipsos, Kantar i PBS, które zrealizują dla niego tzw. badanie założycielskie jednoźródłowego pomiaru mediów.

Badanie rozpocznie się w tym miesiącu, będzie realizowane na losowej próbie ponad 30 tys. gospodarstw domowych i weźmie w nim udział ponad 60 tys. respondentów. Jego celem jest stworzenie kompleksowego obrazu konsumpcji mediów w Polsce. Projekt Równolegle powstanie hybrydowy, telemetryczny Panel Walidacyjny z 3 tys. panelistów oraz dziesięciotysięczny Panel Trendów. Badanie będzie miało charakter ciągły.

- To punkt zwrotny w polskich badaniach mediów i jeden z najbardziej kompleksowych pomiarów jednoźródłowych na świecie. Dzięki niemu reklamodawcy, nadawcy i domy mediowe zyskają niebawem zintegrowaną wiedzę o zachowaniach audytoriów radia, telewizji i internetu, która dotąd nie była dostępna - przekonuje Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów.

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.