Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age

Poprzednio pracowała w grupie Freundschaft.

Dorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji. 

Poprzednio Dorota Wojtczak pracowała w grupie Freundschaft, najpierw jako head of B2B w agencji Emlab, prowadząc zespół produkcji agencji, a następnie jako head of marketing całej grupy. Równocześnie, od 2019 r. pełniła też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą marketingową od ponad 15 lat, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Doświadczenie zdobywała po stronie klienta, wydawcy i agencji. Pracowała m.in. w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację cyklu wydarzeń dla kluczowych klientów pod marką Impact Academy. Była także marketing managerem serwisów gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl i forsal.pl.

Katarzyna Kacprzak 519 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.