Znamy pełny skład jury Golden Arrow

Jury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca. Prace można zgłaszać do 14 maja.

W jury tegorocznego konkursu Golden Arrow zasiądą doświadczeni praktycy - zarówno marketerzy, jak i przedstawiciele agencji.

Jury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca.

Obok przewodniczącej prace będą oceniać: Katarzyna Chodacka-Chłopaś - dyrektor zarządzająca IQ Marketing, Jan Daniel - menedżer ds. wsparcia sprzedaży Grupa Amica, Magdalena Gajewska-Bogacz - dyrektor kreatywna Albedo Marketing, Małgorzata Heine - creative group head w Unique One, Izabela Juchniewicz - dyrektor zarządzająca, client service director CreativeHarder Group, Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju Sodexo Benefits And Rewards Services, Agnieszka Konarzewska - dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Bank BNP Paribas, Magdalena Kopka-Wojciechowska - członek zarządu Totalizatora Sportowego, Karolina Król - junior brand manager Lech Premium, Kompania Piwowarska, Michał Michalik - creative director i CEO Pomarańcza, Michał Ryszkiewicz - współzałożyciel i managing partner Kamikaze Altavia Group, Jorge Sanchez - dyrektor biura marketingu Banku Pekao SA, Szymon Ulkowski - communication manager  Nestlé Polska, Marta Ulman - head of strategy Warsaw GoldenSubmarine, Zuzanna Warowna-Toruńska - właścicielka Concept Spot, Dagmara Witek-Kuśmider - chief creative director Publicis Worldwide, Joanna Zadworna - marketing manager Samsung, Piotr Zawałło - creative director Focus Nation, Agnieszka Ząbecka - senior brand development manager Danone, Jarosław Zuchora - dyrektor zarządzający Wedo.

Konkurs Golden Arrow honoruje najbardziej efektywne projekty marketingowe i najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania poszczególnych narzędzi marketerskich. W tym roku pojawią się nowe kategorie, m.in. e-commerce, a także bardziej rozbudowana kategoria shopper marketing. Nowością jest także kategoria wyzwania marketera, w której mamy takie podkategorie, jak m.in. product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji i premiumizacja. Po raz drugi – i, mamy nadzieję, ostatni – mamy kategorię marketing w czasie pandemii, w której znajdą miejsce zarówno projekty pro bono (zgłoszenia do konkursu są tu bezpłatne), jak i projekty komercyjne, których charakter ma związek z pandemią.

Termin zgłaszania prac przedłużono do 14 maja 2021 r. Uroczyste ogłoszenie zwycięzców planowane jest na  koniec czerwca. Więcej informacji na www.GoldenArrow.pl.

Organizatorami konkursu są "Media Marketing Polska" i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.