Interii służy słoneczko Polsatu
Popularność portalu rośnie.
W połowie ub.r. Grupa Cyfrowy Polsat kupiła od niemieckiego wydawnictwa Bauer portal Interia.pl za 420 mln zł. W ciągu ostatniego pół roku odwiedzalność portalu wyraźnie wzrosła.
Według pomiarów badania Mediapanel PBI/Gemius w listopadzie ub.r. witrynę Interia.pl odwiedziło 13,4 mln użytkowników (real users), natomiast w zeszłym miesiącu - już nieco ponad 14 mln. Dzięki temu portal awansował z 10. na 8. najpopularniejszą witrynę w kraju, a jego zasięg wzrósł z 46,3% do 48,2% populacji polskich internautów, szacowanej na 29,1 mln, choć średnio dziennie z internetu korzystało w zeszłym miesiącu 24,1 mln osób.
Dla porównania liczba odwiedzających najpopularniejszy portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) wzrosła w tym czasie nieznacznie: z 17,97 do 18,03 mln, a drugiego w kolejności portalu Wirtualna Polska (WP.pl) spadła z 17,97 do 16,83 mln.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.