Sport For Brands - konferencja online 27 maja

Zajmujesz się marketingiem sportowym? A może dopiero rozważasz wykorzystanie sportu w komunikacji? Dołączając do grona uczestników Konferencji Sport For Brands, masz możliwość czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów.

W przededniu dwóch dużych imprez sportowych warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób wykorzystać w swojej komunikacji towarzyszące im emocje oraz docierać z angażującym contentem do odbiorców. Co zyskają marki, agencje i domy mediowe uczestnicząc w Konferencji Sport For Brands?

Wydarzenie odbędzie się 27 maja 2021 r w formule online, skupiając w jednym miejscu 20 topowych ekspertów, którzy przedstawią na swoim przykładzie 10 rożnych sposobów wykorzystania sportu w działaniach marketingowych, komunikacyjnych oraz sponsoringowych marek.

W programie konferencji są takie tematy jak:

  • Kreatywne i skuteczne wykorzystanie wizerunku sportowca – jak i gdzie dostarczać angażujący content?

  • Sport w komunikacji marki – jak skutecznie budować wizerunek, wzbudzać emocje oraz zaufanie wśród kibiców?

  • Aktywacja projektu sponsoringowego w sporcie – jak skutecznie realizować wyznaczone cele i wyróżnić się na tle innych?

  • Sport jako element kampanii promocyjnej – jak wzbudzić emocje i zostać zapamiętanym przez odbiorców?

Sprawdź cały program

Dla marketerów, przedstawicieli agencji czy domów mediowych udział w Konferencji Sport For Brands to doskonała okazja aby poznać faktyczne korzyści i możliwości jakie stwarza wykorzystanie sportu w komunikacji.

Jeżeli chcesz dowiedzieć więcej o wydarzeniu, koniecznie sprawdź program oraz ekspertów występujących na Konferencji Sport For Brands.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.