Deniz Aktürk Erdem nową szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej

Pochodzi z Turcji, pracowała w PepsiCo.

Deniz Aktürk Erdem będzie nową wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, największego w kraju producenta piwa. Będzie zarządzać ponad 400-milionowym budżetem marketingowym, jednym z największych w kraju.

Ukończyła Wydział Administracji Biznesowej Uniwersytetu Boğaziçi. Od 1993 do 2008 r. pracowała w tureckim oddziale Unilevera, m.in. jako dyrektor marketingu marki Algida. W 2018 r. przeszła do tureckiego oddziału koncernu PepsiCo, gdzie była wiceprezesem ds. marketingu. W 2015 r. objęła zaś funkcję dyrektor generalnej ds. marketingu tureckiej firmy odzieżowej LC Waikiki, działającej globalnie.

Kompania Piwowarska produkuje piwa m.in. pod markami Żubr, Tyskie, Lech, Książęce, Redd's. Od 2016 r. należy do japońskiej grupy browarniczej Asahi. Sprzedaje ponad 1/3 całego piwa naszym w kraju, a rocznie osiąga 4,4 mld zł przychodów. Współpracuje z wieloma agencjami i domami produkcyjnymi - m.in.: Bardzo, Cut the Mustard, Cukier, Freundschaft, Gong, Huta 19. im. Joachima Fersengelda, Dynamo, Papaya Films, Oto Film i Zenith.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.