Michał Kidała jako country director Poland w Business Factory
Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk.
Kidała z branżą mediową i digitalową związany jest od ponad 14 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał, pracując zarówno w agencji, jak i jako dyrektor marketingu po stronie klienta. Odpowiadał za wyniki na kilku rynkach europejskich.
- Ostatnie miesiące są dla Business Factory czasem wytężonej pracy, podczas której dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb zmieniającego się rynku i coraz większej roli sprzedaży online w życiu ludzi – mówi Michał Kidała. - Kontynuujemy rozpoczęte działania i realizujemy przyjętą jakiś czas temu wizję rozwoju spółki, skupiając się m.in. na wzmacnianiu naszej pozycji jednej z
najlepszych w Polsce firm zajmujących się skalowaniem sprzedaży poprzez Facebook i Instagram kierowaną przede wszystkim dla segmentu e-commerce, rozbudową kompetencji w zakresie działań efektywnościowych na TikToku, a także poszerzeniem dotychczasowych kompetencji w obszarach SEM, SEO, kampanie programmatic czy influencerzy - dodaje.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.