Lotos z kampanią na Euro 2020 [wideo]

Sponsor narodowej reprezentacji w piłce nożnej rozpoczyna dużą kampanię wizerunkową.

Koncern naftowy Lotos, sponsor piłkarskiej reprezentacji kraju, rozpoczyna kampanię wizerunkową przed zbliżającymi się Mistrzostwami Europy UEFA Euro 2020, przełożonymi z zeszłego roku (potrwają od 11 czerwca do 11 lipca br.).

Kampania pod hasłem: "Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej", została podzielona na kilka etapów.

– Jesteśmy świadomi, że tylko patrząc szerzej, możemy zobaczyć więcej i dać naszym klientom to, czego potrzebują. Klienci oczekują od marek zrozumienia swoich potrzeb i poczucia, że ich opinie są ważne. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.

Sportowe emocje to główny, ale niejedyny temat nowej kampanii reklamowej koncernu. Firma zwraca uwagę na to, jak ważne jest szerokie spojrzenie na otaczający świat, który w ostatnich miesiącach bardzo się zmienił. Wiele aktywności, w tym także sportowych, jest możliwych tylko wirtualnie. Informacje często docierają do odbiorców w zdawkowej formule, a w tym trudnym i nietypowym okresie czasem brakuje chwili, aby spojrzeć szerzej na rzeczywistość.

W spocie zastosowano szereg technik filmowych i montażowych, które w warstwie wizualnej podkreślają perspektywę tu i teraz – wąskie oraz szerokie spektrum elementów i postaci. Całość tworzy pełny obraz tego, na co zdarza nam się patrzeć, także na ekranach telewizorów, komputerów czy telefonów. Spot z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję odpowiadało OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.