Tomasz Karolak w kampanii Sunday Polska [wideo]

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii "Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca" przygotowała agencja Pompidou.

Firma Sunday Polska, dostawca instalacji fotowoltaicznych, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem "Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca" z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, internecie oraz na platformach VoD.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji Sebastian Wełdycz, a reżyserem spotów - Tomasz Mandes. Filmy wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor). Media zostały zaplanowane przez Havas Media i Performance Labs, która realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.