T-Mobile zmienia komunikację [wideo]

Reklamy operatora mają przypominać docudramy.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) chce być postrzegana jako dostawca kompleksowych usług telekomunikacyjnych i rozrywkowych dla domu i rodziny, a nie tylko operator komórkowy. Dlatego zdecydowała się gruntownie zmienić format komunikacji reklamowej. Wraz z wprowadzanym właśnie programem lojalnościowym dla abonentów "Korzyści dla domu" (im więcej usług, tym większe zniżki) wprowadza nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: "Sprawdź, co nowego".

Nad zmianą komunikacji pracował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.