Canal+ obniża ceny [wideo]

Przebudowana oferta telewizji online jest wspierana kampanią reklamową.

Canal+ Polska, jeden z największych w kraju dostawców płatnej telewizji, zdecydował się obniżyć ceny oferty telewizji i VoD przez internet. Do tej pory można było wybierać spomiędzy czterech pakietów tematycznych, zawierających określone kanały telewizyjne, dostępne przez internet: Fun & Info (m.in. z TVN24) za 25 zł/mies., Film (m.in. kanały własne Canal+ i HBO oraz FilmBox) za 50 zł/mies., Sport (kanały własne Canal+ i Eleven Sport) również za 50 zł/mies. oraz pakiet Kids za 10 zł/mies.

Od teraz wszystkie kanały własne Canal+ wraz dostępem do pełnej biblioteki 6 tys. godzin treści VoD kosztują 45 zł/mies. Pozostałe trzy pakiety to: Fun & News za 65 zł/mies., HBO za 55 zł/mies., Eleven Sports również za 55 zł/mies.
Oferta Canal+ Online jest sprzedawana w modelu subskrypcyjnym, czyli można zrezygnować w dowolnym momencie.

Przebudowaną ofertę Canal+ wspiera kampanią reklamową w telewizji i internecie. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1562 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.