Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska
ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla stowarzyszenia.
Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji. Od maja br. agencja ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla stowarzyszenia.
Miłkowski w obszarze PR i digital marketingu działa od 15 lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, ekspertem ds. digital marketingu w Business Centre Club oraz twórcą Akademii Marketingu. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SocialPress.

Katarzyna Kacprzak
649 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane