Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla stowarzyszenia.

Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji. Od maja br. agencja ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla stowarzyszenia.

Miłkowski w obszarze PR i digital marketingu działa od 15 lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, ekspertem ds. digital marketingu w Business Centre Club oraz twórcą Akademii Marketingu. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SocialPress.

Katarzyna Kacprzak 534 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.