Advalue Engaged - nowa marka w obszarze marketingu zaangażowanego społecznie [wideo]

Zarządzanie nią objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.

Advalue, agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, od wielu lat pracuje nad kampaniami dla marek chcących zaangażować się społecznie. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeby rynku, Advalue zdecydowało się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged i dedykować ją wyłącznie projektom z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko- Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.

- Nowa marka ma wyróżnić ofertę agencji w obszarze marketingu zaangażowanego i jeszcze lepiej budować społeczną odpowiedzialność brandów. Po 13 latach działalności agencji to naturalny krok w rozwoju naszej oferty, która odpowiada na potrzeby naszych klientów i rynku - mówi dyrektor zarządzająca Advalue Engaged. Swoją misję i specjalizację, czyli zaangażowanie w zrównoważony rozwój biznesu i planety, agencja podkreśla w filmowym manifeście, do którego głosu użyczyła Krystyna Czubówna.

Advalue Engaged dysponuje zespołem ekspertów odpowiedzialnych za tworzenie rozwiązań
strategicznych i kreatywnych oraz ich realizację. W codziennej pracy skupiają się
na zdobywaniu know-how na temat trendów i problemów społecznych oraz rosnącej
świadomości i wrażliwości konsumentów. Agencja buduje też networking z organizacjami z trzeciego sektora, aby poznawać ich problemy i potrzeby i włączać biznes w ich wartościowe inicjatywy. Obszar zainteresowań Advalue Engaged obejmuje całe spektrum zagadnień i problemów społecznych: równość i prawa człowieka, zwłaszcza osób słabych i wykluczonych, prawa zwierząt, ochronę środowiska, sprawiedliwy handel, zrównoważony rozwój biznesu.

Do zrealizowanych ostatnio kampanii Advalue Engaged należy m.in. program edukacyjny „PrzyGotujmy Lepszy Świat” realizowany dla marki Knorr, w którym dzieci uczą się, że nawyki żywieniowe mają fundamentalny wpływ na kondycję planety. Jednym z narzędzi komunikacji jest teledysk, w którym hymn programu zaśpiewała Ania Dąbrowska, córka Natalii Kukulskiej. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja ProVeg, działająca na rzecz budowania świadomości żywieniowej.

Innym przykładem kampanii zaangażowanej jest inicjatywa połączenia mocy marki Lipton i Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - projekt ten był realizowany z sukcesem przez kilka lat. Razem z fundacjami i organizacjami Advalue angażuje się też w projekty pro bono, których celem jest uświadamianie społeczeństwu wagi niektórych kwestii. W trudnych warunkach pandemii wspólnie z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości agencja zrealizowała spoty z Anną Dereszowską do kampanii edukującej o konieczności profilaktyki raka jajnika.

- Inwestowanie w działania budujące pozytywny wizerunek marki dają długofalowe korzyści. Wiedza zarządzających firmami i marketerów na temat oczekiwań konsumentów i rynku rośnie bardzo szybko. Większość firm zdaje sobie już sprawę z tego, że konsumenci są świadomi skutków dokonywanych wyborów, coraz wrażliwsi na otaczający ich świat i na stan ich zdrowia. Rośnie znaczenie ekologii, coraz chętniej kupujemy produkty naturalne, wytworzone lokalnie i w sposób nieszkodliwy dla planety. Oferta i dostępność takich produktów również rośnie - mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka. Zadaniem Advalue Engaged jest pozycjonowanie odpowiedzialnych marek w wiarygodny dla konsumenta sposób. Jaki? Agencja stworzyła nawet specjalne warsztaty dla marketerów poświęcone właśnie budowaniu kierunku zaangażowania marki. Advalue Engaged pracuje zarówno dla korporacji, jak i dla mniejszych firm. Tworzy rozwiązania BSR-owe także dla start-upów i organizacji pozarządowych.

Agencja Advalue jest obecna na rynku od 2008 roku. Do jej klientów należą takie firmy i marki jak: Unilever – Lipton, Knorr, Dove, Cif; Mondelez – Milka, Oreo, Delicje, Lubisie, BelVita; Kompania Piwowarska: Kozel, Pilsner Urquell, Książęce, Lech, Dębowe; Lisner; Tchibo; Metsatissue; Hasbro Gaming, GP Batteries, Harper Hygienics, Ogólnopolska Federacja Banków Żywności, Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, Fundacja ProVeg Polska, Fundacja FairTrade Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.