Kolejna chińska marka chce namieszać na rynku RTV i AGD
Hisense chce zwiększyć rozpoznawalność.
Chińskie przedsiębiorstwo Hisense zapowiada bardziej aktywną niż dotąd komunikację z konsumentami w Polsce. Hisense jest producentem elektroniki, m.in. telewizorów oraz sprzętu AGD, w Polsce obecnym od kilku lat, w 2018 r. przejął europejskiego producenta AGD - Gorenje i za jego operacje w naszym kraju odpowiada Gorenje Polska Sp. z o.o. Jej marketing managerem jest Kinga Zwierzchowska.
Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie, marką nr 1 w Chinach i 4. w USA (na równi z kolejną chińską marką - TCL).
Oprócz klasycznych telewizorów LED (dostępnych m.in. w Media Expert) Hisense będzie u nas oferowała swoją specjalność - telewizory laserowe. W kategorii sprzętu AGD zaś oprócz dotychczasowych lodówek firma oferuje od niedawna także pralki i suszarki.
Rocznie Polacy kupują ok. 2,1 mln szt. telewizorów za ok. 4,5 mld zł, natomiast na tzw. duże AGD (pralki, lodówki, kuchenki itp.) wydaliśmy w ub.r. 9,8 mld zł.
Niedawno Hisense ogłosiło, że będzie sponsorem przyszłorocznego mundialu w Katarze.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.